29 ژانویه

آیا کلید های ویندوز ارزان کار می کنند؟ چرا شما بیش از ۱۰۰ پوند در ویندوز صرف می کنید، زمانی که شما می توانید یک ارزان قیمت برای یک tenner خریداری کنید؟ توضیح تفاوت بین مجوز های نصب شده و خرده فروشی ویندوز ۱۰٫

فروشگاه آنلاین آنلاین و طولانی نخواهد بود قبل از فروش نسخه ارزان قیمت ویندوز ۱۰٫ برخی از این بدون شک ماهیت مشکوک هستند، در حالی که دیگران به نظر می رسد قانونی است. بنابراین، این نسخه های عجیب و غریب مانند OEM چه هستند و آیا باید آن را برای کامپیوتر خود خریداری کنید؟ ما آنرا شکست می دهیم

لایسنس OEM چیست ؟


OEM نام تجاری اصلی سازنده تجهیزات است و یک اصطلاح کاربردی برای شرکت هایی که کامپیوترهای شخصی تولید می کنند.
این دستگاه ها معمولا یک نسخه از ویندوز را شامل می شوند، به طوری که هنگامی که شما از Currys / PC World با آن جدید درخشان دل می توانید آن را به خانه منتقل کنید و از آن استفاده کنید.

این نسخه های ویندوز اغلب از نسخه های نصب نشده هستند، زیرا آنها با تخفیف به سازنده فروش می شوند، بنابراین می توان آنها را بر روی رایانه های شخصی خود قرار داد.

در حالی که اکثر نسخه های OEM در پیش نصب شده روی رایانه های شخصی قرار دارند، همچنین ممکن است آنها را به عنوان کلید مجوز از مکان هایی مانند eBay یا Kinguin خریداری کنید.
این یک روش معمول برای کاربرانی است که مایل به ساخت بازی های رایانه ای خود هستند و یا یک دستگاه دوم که دارای سیستم عامل یا یکی از قدیمی است، خرید می کند.

تفاوت لایسنس OEM و لایسنس Ritail

اکثر مردم یک نسخه از ویندوز خود را خریداری نیست. آنها یک رایانه شخصی بر روی آن ویندوز خریداری می کنند و این آخرین چیزی است که آنها از آن فکر می کنند. اما کسانی که سیستم عامل را خریداری می کنند اغلب انتخاب یک نسخه خرده فروشی را انتخاب می کنند. اینها یا در بسته بندی نرم افزاری استاندارد در مغازه ها فروخته می شوند و به همین ترتیب کپی بسته بندی شده یا از طریق مایکروسافت به عنوان یک کلید دانلود و مجوز آنلاین در دسترس هستند. قیمت مایکروسافت برای نسخه دانلود ویندوز ۱۰ ۱۱۹ پوند است. مقایسه آن با £ ۹۶٫۵۴ eBuyer یا گزینه های حتی ارزان تر از طریق آنلاین در آیزون. Kinguin قیمت برای کلید ویندوز ۱۰ Pro OEM فقط ۲۴٫۸۷ پوند یا از ۲۰٫۸۷ پوند برای نسخه خانگی است.  



 تفاوت بین ویندوز ۱۰ نصب شده و نسخه های خرده فروشی در استفاده، تفاوت بین نسخه های OEM و خرده فروشی وجود ندارد. هر دو نسخه کامل سیستم عامل هستند و به همین ترتیب شامل تمام ویژگی ها، به روز رسانی ها و قابلیت هایی هستند که از ویندوز انتظار می رود. جایی که مسیر آنها متفاوت از دو حوزه مهم است: پشتیبانی و انعطافافی. هنگامی که یک نسخه OEM را خریداری می کنید، در اصل از نقش سازنده دستگاه خود استفاده می کنید. این بدان معنی است که اگر شما با مشکلات سازگاری سخت افزار یا مشکلات مربوط به فعال شدن مواجه شوید، با فراخوانی مایکروسافت برای کمک، احتمالا به احتمال زیاد به شما گفته می شود با دستگاه سازنده تماس بگیرید. البته، در این مورد است که شما! دومین تفاوت عمده این است که در حالی که شما یک نسخه کوچک از ویندوز خریداری می توانید آن را در بیش از یک دستگاه استفاده کنید، اگر چه در همان زمان، نسخه OEM به سخت افزار که در آن برای اولین بار فعال شده است قفل شده است.

دانلود

الان خرید کن

دیدگاه بگذارید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.