نحوه فعالسازی آفیس

Office 365 ، ۲۰۱۹ ، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۳ را فعال کنید

صفحه "ورود به سیستم برای تنظیم دفتر" را نشان می دهد که ممکن است پس از نصب Office ظاهر شود

وقتی برنامه Office را فعال نمی کنید ، از شما خواسته می شود تا وارد Office شوید. حتماً با استفاده از حساب Microsoft یا محل کار یا مدرسه ، که قبلاً برای خرید یا مشترک شدن در Office استفاده کرده اید ، وارد سیستم شوید.

توجه:  اگر Office روی دستگاه جدید شما از پیش نصب شده است ، به فعال کردن آفیس که از قبل در دستگاه جدید ویندوز ۱۰ از پیش نصب شده است ، مراجعه کنید .

جادوگر فعال سازی Microsoft Office را نشان می دهد

اگر جادوگر فعال سازی ظاهر می شود ، Office برای فعال کردن به کمک شما نیاز دارد. برای فعال کردن Office ، دستورالعمل های موجود در جادوگر را دنبال کنید.

با فعال کردن جادوگر فعال سازی Office ، از فعال کردن Office کمک بگیرید

Office را که از قبل در دستگاه جدید ویندوز ۱۰ نصب شده است فعال کنید

صفحه نمایش "Let's Started" را نشان می دهد که نشان می دهد یک نسخه آزمایشی Office 365 با این دستگاه گنجانده شده است

اگر این صفحه نمایش داده شود ، Office به عنوان نسخه آزمایشی Office 365 Home نصب می شود

اگر به Office وارد شوید که از قبل روی یک دستگاه جدید نصب شده است ، وارد این صفحه می شوید اما یک محصول Office همراه با حساب خود ندارید.

برای استفاده از Office در دستگاه جدید خود ، می توانید Office را به عنوان یک آزمایش ۱ ماهه Office 365 Home فعال کنید. همچنین می توانید Office را خریداری کنید ، Office را به اشتراک Office 365 موجود اضافه کنید یا یک کارت محصول را از طریق یک کارت کلید جدید محصول وارد کنید. اگر نسخه قدیمی آفیس دارید ، می توانید به جای آن نصب کنید.

فکر کردم این دستگاه شامل Office باشد

خرید Office یا پیشنهادی را که در دستگاه جدید ویندوز ۱۰ موجود است فعال کنید

صفحه "اجازه دهید Office را فعال کنیم" نشان می دهد که Office در این دستگاه گنجانده شده است

من خطایی دریافت می کنم “محصولاتی که در حساب شما پیدا کردیم برای فعال کردن <app>” قابل استفاده نیست

اگر این صفحه نمایش داده شود ، Office به عنوان اشتراک یک ساله یا خرید یک بار نصب می شود

یک کلید محصول دیجیتال آفیس به رایانه شخصی شما منتقل می شود ، بنابراین شما نیازی به دریافت یا کلید محصول چاپی نخواهید داشت. شما Office را با انتخاب دکمه Activate Office فعال می کنید. حتما Office را در اسرع وقت فعال کنید. این پیشنهاد ۱۸۰ روز پس از فعال کردن ویندوز منقضی می شود.

با فعال کردن خرید آفیس یا پیشنهاد رایگان در رایانه شخصی ، کمک بگیرید

Office HUP را فعال کنید

پیوندی را که کلیک می کنید برای وارد کردن کلید محصول Microsoft HUP خود نشان می دهد

اگر Office Professional Plus ، Visio Professional یا Project Professional را از طریق مزایای Microsoft HUP کارفرمای خود خریداری کرده اید ، انتخاب کنید که نمی خواهم وارد شوید یا یک حساب کاربری (در پایین صفحه) ایجاد کنید و کلید محصول خود را وارد کنید.

کلید محصول HUP خود را دریافت کنید

کلید محصول جدید Office را فعال کنید

در مرورگر وب خود به https://office.com/setup بروید
نحوه فعالسازی آفیس

اگر یک کارت کلید Office جدید را خریداری کردید ، یا هنگامی که Office را از طریق یک فروشگاه آنلاین خریداری کردید ، یک کلید محصول را دریافت کردید ، به Office.com/setup بروید و پیام های روی صفحه را دنبال کنید. این یک فرآیند یک زمانه است که محصول جدید Office شما را به حساب Microsoft شما اضافه می کند. بعد از اینکه کلید خود را بازخرید می توانید Office را نصب کنید

با Office.com/setup کمک بگیرید

در صورت مشاهده خطای “حد مجاز” ، Office را فعال کنید

پیام خطای "نصب حد رسیده" را نشان می دهد
نحوه فعالسازی آفیس

اگر این پیام را مشاهده کردید ، به این معنی است که قبل از فعال کردن Office در این دستگاه باید غیرفعال یا غیرفعال کردن Office از دستگاه دیگر شوید.

غیرفعال کردن دفتر ۳۶۵

عیب یابی خطاهای فعال سازی

اگر Office نتواند فعال شود ، در نهایت غیر مجاز می شود و کلیه ویژگی های ویرایش Office غیرفعال می شوند. به دلایل مختلف دفتر می تواند بدون مجوز تبدیل شود. به عنوان مثال ، اگر اشتراک Office 365 شما منقضی شده است ، باید اشتراک خود را تمدید کنید تا تمام ویژگی های Office بازیابی شود. اگر Office بر روی رایانه شخصی جدید شما از قبل نصب شده بود ، برای ادامه استفاده از Office باید یک نسخه آزمایشی خانگی ۳۳۰ Office را آغاز کنید یا Office را خریداری کنید.

دیدگاه بگذارید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.