13 فوریه


آفیس ۳۶۵ (به انگلیسی Office 365) نام برندی است که مایکروسافت آن را برای سرویس اشتراک گروهی از نرم‌افزارها و خدمات استفاده می‌کند. برای مصرف‌کنندگان خانگی، آفیس ۳۶۵ امکان استفاده از مایکروسافت آفیس بر روی ویندوز و او اس ده و همچنین فضای ذخیره‌سازی بر روی سرویس ابری وان‌درایو به همراه ۶۰ دقیقه تماس اسکایپ در ماه را می‌دهد. برای کاربران کسب و کارها، آفیس ۳۶۵ طرح‌هایی را پیشنهاد می‌کند که خدمات پست الکترونیک و شبکه اجتماعی سازمانی را در قالب ویرایش میزبانی شده (hosted) اکسچنج سرور، اسکایپ برای کسب و کارها، شیرپوینت و آفیس آنلاین، یکپارچگی با یامر به همراه دسترسی به نرم‌افزارهای مایکروسافت آفیس ارائه می‌کند.

همه ی برنامه های آفیس، در دسترس شما

در واقع هنگامی که شما یک لایسنس آفیس ۳۶۵ خریداری می کنید از تمامی برنامه های مجموعه آفیس بهره مند می شوید. در حالی که در نسخه های مادام العمر حتما باید کامل ترین نسخه که نسخه حرفه ای یا پروفشنال می باشد را تهیه کنید تا تمام برنامه ها را داشته باشید.

همواره به روز

همچنین در آفیس ۳۶۵ شما همیشه از آخرین نسخه برنامه ها استفاده خواهید کرد ولی در نسخه های مادام العمر امکان آپگرید  رایگان وجود ندارد و به طور مثال اگر شما آفیس ۲۰۱۳ تهیه کرده باشید امروز قابلیت  ارتقای آن به آفیس ۲۰۱۶ را ندارید و باید برای نصب نسخه ۲۰۱۶ دوباره هزینه پرداخت کنید؛ اما لایسنس آفیس ۳۶۵ همیشه به روی آخرین نسخه های آفیس کار میکنند.

آفیس بر روی تمام دستگاه ها

بر روی هر دستگاهی که دارید بدون در نظر گرفتن پلتفرم، سیستم عامل و نسخه آن (ویندوز، مک، اندروید، آی او اس ، ویندوز۱۰ موبایل) از نرم افزار های قدرتمند آفیس استفاده کنید و از سرویس های مایکروسافت شامل اسکایپ و وان درایو بهره ببرید. در نسخه Home امکان افزودن تا ۵ رایانه شخصی یا مک، ۵ تبلت و ۵ موبایل و در نسخه ی Personal یک رایانه شخصی یا مک، یک تبلت و یک موبایل را دارا خواهید بود.  

وان درایو و اسکایپ

جدای همه ی این ویژگی ها دو برتری غیر قابل انکار آفیس ۳۶۵ در مقایسه با نسخه های مادام العمر آفیس فضای ابری وان درایو(OneDrive) یک ترابایتی برای هر کاربر و همچنین اعتبار تماس اسکایپ(Skype) برای تماس با خطوط ثابت بیش از شصت کشور دنیا و یا تلفن همراه هشت کشور است.

در همه وقت و همه جا به اسنادتان دسترسی داشته باشید

دیگر نگران فراموش کردن فایل ها و اسنادتان در دفتر کارتان نباشید. با پلتفرم یکپارچه مایکروسافت آفیس در هرکجایی که هستید به فایل هایتان دسترسی داشته باشید. فضای ابری یک ترابایتی وان درایو با همگام سازی تمام فایل های مورد نیاز شما با فضای ابری این امکان را برای شما فراهم میکند که در هرکجا هستید و هر زمانی که نیاز دارید به فایل هایتان دسترسی داشته باشید.

همچنین نگران فایل هایتان در زمان حوادث غیر قابل پیش بینی مانند آتش سوزی، سیل، ایراد سخت افزاری، سرقت و … نباشید تمام فایل هایتان در اکانت شما و در فضایی که مایکروسافت در اختیار شما قرار داده است؛محفوظ است.

صرفه اقتصادی

یکی دیگر از دلایل برتری انتخاب آفیس ۳۶۵ بر نسخه های مادام العمر آفیس صرفه اقتصادی است

به طوری که قیمت تمام شده آفیس ۳۶۵ برای ۵ نفر برابر با یک سوم قیمت تمام شده آفیس پروفشنال برای یک نفر است این در حالی است که نسخه پروفشنال از سرویس های مایکروسافت (وان درایو و اسکایپ مینتز) بهره نمی برد و همچنین دستگاه های موبایل را پشتیبانی نمی کند.

آفیس ۳۶۵ روش جدید فروش و توزیع مایکروسافت برای آفیس است. نسخه Personal آفیس ۳۶۵ طرح اشتراکی است که برای یک نفر و یک کامپیوتر ارائه شده است. این نسخه دسترسی دانلود آخرین ویرایش آفیس را به شما می‌دهد. در حال حاضر آخرین نسخه ۲۰۱۶ است، اما به محض ارائه نسخه جدید، قادر به بروزرسانی بدون پرداخت هزینه خواهید بود؛ این موضوع مهمترین تفاوت آفیس ۳۶۵ و آفیس۲۰۱۶ در نسخه شخصی است.

آفیس ۳۶۵ نسخه Personal: اشتراک آفیس برای یک نفر

از طریق اکانت مایکروسافت و کارت اعتباری می‌توانید اشتراک آفیس ۳۶۵ را دریافت کنید. هزینه اشتراک یک ساله ۷۰ دلار و ماهانه ۷ دلار است. همچنین نسخه یک ماهه آفیس ۳۶۵ به صورت رایگان قابل استفاده است و قبل از پرداخت می‌توانید آن را تست کنید.

مجموعه آفیس شامل Word، Excel، PowerPoint و OneNote است و همچنین Outlook، Publisher و Access را نیز شامل می‌شود که باز هم تفاوت آفیس ۳۶۵ و آفیس ۲۰۱۶ را در نسخه شخصی نشان می‌دهد. به علاوه ۱TB فضای ذخیره سازی آنلاین در OneDrive دارد.

یکی دیگر از نکاتی که می‌توان به عنوان تفاوت آفیس ۳۶۵ و آفیس ۲۰۱۶  نام برد، امکان ۶۰ دقیقه تماس تلفنی از طریق اسکایپ در ماه برای زمانی است که اشتراک آفیس ۳۶۵ (نسخه شخصی) را دریافت می‌کنید.

تا زمانی که پرداخت صورت گیرد، اشتراک شما برقرار بوده و امکان دانلود وجود دارد و به محض عدم پرداخت، اشتراک پایان می‌پذیرد. در صورت تغییر سیستم عامل برای استفاده از آفیس ۳۶۵ نیاز به هزینه کردن نیست و تنها کد فعالسازی را غیرفعال کرده و در سیستم جدید نصب می‌نمایید که یکی دیگر از موارد تفاوت آفیس ۳۶۵ و آفیس ۲۰۱۶ در نسخه شخصی است. نسخه آفیس ۳۶۵ Personal تنها امکان نصب روی یک سیستم را به شما می‌دهد.

آفیس ۳۶۵ نسخه Home:  اشتراک آفیس برای (حداکثر) ۵ نفر

آفیس ۳۶۵ Home برای استفاده در خانواده یا افرادی که با چند سیستم کار می‌کنند طراحی شده است. این نسخه شامل هرچیزی است که در نسخه Personal وجود دارد، با این تفاوت که تا ۵ سیستم مختلف می‌توانند از آن استفاده کنند. هزینه آن ۱۰۰ دلار برای یک سال و ۱۰ دلار برای یک ماه می‌باشد. در نتیجه اگر دو سیستم دارید، خرید نسخه Home به صرفه تر از خرید دو نسخهPersonal  است.

امکان نصب برنامه‌های آفیس روی ۵ سیستم به علاوه ۵ تبلت  (iPad،  اندروید یا ویندوز) وجود دارد. تا ۵ اکانت مایکروسافت، هر کدام می‌توانند از یک فضای ذخیره سازی ۱TB و اکانت ۶۰ دقیقه‌ای اسکایپ استفاده کنند.

.خرید لایسنس آفیس ۳۶۵

خرید لایسنس آفیس ۳۶۵ نسخه HOME

خرید لایسنس آفیس ۳۶۵ نسخه Personal

دیدگاه بگذارید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.