ثبت عضويت و ورود به فروشگاه اينترنتي آورکام، استفاده از پروفایل كاربري و كليه خدمات ارائه شده به منزله مطالعه و آگاه بودن از راهنماي خريد ، ضوابط حفظ حريم خصوصي و كليه شرايط همچنين پذیرفتن قوانین و مقررات خريد اينترنتي از آورکام میباشد.
ماده 1
قوانين و مقررات مندرج در صفحه جاري همواره با هدف ارائه خدمات بهتر و مطمئن تر بروز خواهد شد. هر كاربر با استفاده مستمر از فروشگاه اينترنتي آورکام، تأييد مي نمايد كه همواره صفحه قوانين و مقررات را مطالعه نموده و كليه شرايط را پذيرفته است.
ماده 2
شرکت آورکام ارائه دهنده سخت افزار ، نرم افزار ، تجهیزات شبکه و ارتباطات میباشد و متعهد به تحويل كالاهاي اصلي از برند های درخواستی بوده و ضامن كيفيت و دوام كالاها نمي باشد. مسئوليت تحقيق، مقايسه، ارزيابي و انتخاب برند و يا كالا به عهده كاربر مي باشد.
ماده 3
گارانتي/ضمانت كالاهاي عرضه شده از سوي شركت آورکام بهمراه کارت گارنتی (بجز مواردی که شامل گارنتی نمیشوند) عرضه میشود .
ماده 4
مسئوليت ثبت اطلاعات غير واقعي و عواقب آن به عهده كاربر مي باشد، لذا به منظور جلوگيري از مغايرتهاي احتمالي، اطلاعات خواسته شده در هنگام ثبت عضويت و ارسال سفارش را به دقت و بطور صحيح درج نماييد.
ماده 5
باتوجه به عرضه محصولات براي كليه گروه هاي سني؛ هر كاربر با هر سني ميتواند ثبت نام نموده و پروفايل كاربري داشته باشد. د.
ماده 6
هر كاربر با ثبت عضويت، ورود و يا استفاده از خدمات شرکت آورکام موافقت خود را جهت برقراري ارتباط از طريق تلفن همراه و آدرس الكترونيكي ثبت شده در هنگام ثبت نام اعلام نموده و موظف است كه پس از هر ثبت سفارش، مكاتبات مرتبط را مطالعه نمايد.
ماده 7
شرکت آورکام همواره تلاش مي كند كه از بهترين تكنولوژي ها و زيرساخت هاي قابل دسترسي در ايران جهت ارائه خدمات بهره گيرد اما تعهدي در قبال كاركرد صحيح زيرساخت هاي ارتباطي از جمله اختلالات ناشي از قعطي اينترنت، سرويس هاي بانكي، ارسال پيامك يا ايميل و ساير زيرساخت ها ندارد.
ماده 8
ثبت سفارش در آورکام طي كليه روزها و ساعات شبانه روز امكان پذير است اما پردازش سفارشات طي روزهاي كاري (برابر با تقويم جاري كشور) و ساعات كاري (از 9 صبح الي 6 بعد از ظهر) انجام مي پذيرد.
ماده 9
در شرايط خاص، بروز حوادث غيرمترقبه، اتفاقات غيرقابل پيش بيني و خارج از اراده شرکت آورکام يا مغايرت انبار كه تأمين كالا/كالاها امكان پذير نباشد؛ حق متوقف نمودن ارائه خدمات و استرداد وجوه واريزي توسط كاربران براي آورکام محفوظ است.
ماده 10
سفارش ثبت شده كاربران توسط آشرکت آورکام پردازش شده و درصورت امكان تأمين موجودي كالا/كالاهاي درخواستي كه از لحاظ كيفي مورد تأييد باشند؛ جهت ارسال تحويل واحد ارسال آدينا اسپرت و يا شركت حمل و نقل مربوطه مي شوند. در غير اينصورت سفارش ابطال و پس از هماهنگي با درخواست كننده با كالا/كالاهاي ديگري جايگزين مي گردد. درصورت عدم تمايل مشتري به تعويض كالا، وجه مربوطه مطابق با ضوابط موجود در راهنماي استرداد كالا مسترد خواهد شد.
ماده 11
كليه سفارشات قبل از بسته بندي توسط واحد كيفي در آورکام بررسي مي گردند. لازم است مشتريان محترم قبل از دريافت سفارش، كالا را بررسي نمايد و در صورت مشاهده هرگونه ايراد ظاهري، عدم تطابق و يا آسيب ديدگي حين حمل و نقل؛ سفارش را تحويل نگرفته و عودت نمايد.
ماده 12
انصراف از سفارش تنها قبل از مرحله ارسال و با هماهنگي واحد فروش آورکام امكانپذير است. در صورت تأييد انصراف، وجه واريزي پس از كسر هزينه هاي اداري و مطابق با ضوابط موجود در راهنماي استرداد كالا عودت داده خواهد شد.
ماده 13
تغيير نوعو تعويض كالا پس از دريافت آن، درصورت عدم استفاده از كالا مطابق با ضوابط موجود در راهنماي استرداد كالا بلامانع است.
ماده 14
ضوابط مربوط به حفظ حريم خصوصي را در اينجا مشاهده نمائيد .
ماده 15
درخصوص ساير شرايط ؛ اطلاعات و محتواي درج شده در صفحات فروشگاه آورکام ملاك عمل خواهد بود.