دانلود مایکروسافت آفیس ۲۰۱۹ – پروفشنال پلاس

 

نقد و بررسی اجمالی مایکروسافت آفیس ۲۰۱۹ – پروفشنال پلاس

Microsoft Office Pro Plus 2019

نام جدیدترین نسخه از مجموعه محبوب و قدرتمند  آفیس ۲۰۱۹ – پروفشنال پلاس است که تقریبا پس از گذشت ۳ سال از زمان عرضه آفیس ۲۰۱۶ منتشر می‌شود.

مایکروسافت ، یک مجموعه اداری بسیار گسترده متشکل از انواع ابزارهای کاربردی است که اولین نشانه‌ها از تولد آن، به سال ۱۹۸۹ میلادی باز می‌گردد . به بیان دقیق‌تر، می‌توان گفت که این مجموعه بیش از ۲۰ سال قدمت داشته و اکنون که نسخه ۲۰۱۹ آن عرضه می‌شود، می‌توان آن را به عنوان یک ابزار بی‌رقیب در زمینه نرم افزارهای اداری، مدیریت اسناد و … به شمار آورد . از محبوب‌ترین ابزارهای موجود در مجموعه آفیس، می‌توان به Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint اشاره کرد.

 

نسخه‌های مختلف مایکروسافت آفیس

گاهی اوقات پیشنهادات مایکروسافت می‌تواند کمی درهم باشد. آفیس یک استثنا نیست و شما می‌توانید نسخه کامل دسکتاپ این نرم‌افزار را خریداری کرده و یا مشترک آن شوید. با انتخاب گزینه اشتراک، شما به نوبه خود می‌توانید به برنامه‌های تلفن‌همراه برای آی‌فون، آی‌پد، اندروید و کروم‌بوک‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین شما می‌توانید از نسخه آنلاین این نرم‌افزار به‌صورت کاملا رایگان در مرورگر خود استفاده کنید.

Office ۳۶۵ یا Office ۲۰۱۶؛ نسخه دسکتاپ

بدون شک نسخه دسکتاپ آفیس یک نسخه بسیار کامل از این نرم‌افزار پرکاربرد است که احتمالا شما از سال‌ها پیش با آن آشنا بوده و کارهای مورد نظرتان را انجام می‌دهید.

شما می‌توانید این برنامه‌های دسکتاپ را بر روی ویندوز و یا مک خود نصب کنید. همچنین می‌‌توانید این نسخه را به دو روش خریداری کنید:

Office ۲۰۱۶: این یک برنامه سنتی و مستقل است. شما در قبال پرداخت هزینه، مجوز یا لایسنس این برنامه را دریافت خواهید کرد و آن را بر روی کامپیوتر خود نصب می‌کنید.

Office ۳۶۵: این مدل اشتراک نسبت به نمونه قبلی جدیدتر است. شما هزینه اشتراک ماهانه و یا سالانه را پرداخت می‌کنید. تا زمانی‌که اشتراک خود را حفظ کنید، همیشه آخرین نسخه آفیس از جمله جدیدترین به‌روزرسانی‌ها را دریافت خواهید کرد. حفظ اشتراک، همچنین دارای برخی مزایای اضافی مانند مقدار زیادی از فضای ذخیره‌سازی OneDrive، اختصاص سهمیه ماهانه اسکایپ و دسترسی به نسخه‌های موبایل برنامه‌های آفیس برای کاربران این نرم‌افزار پرکاربرد است.

 

دانلود مایکروسافت آفیس ۲۰۱۹ – پروفشنال پلاس

 

پسورد کلیه فایلها : avarcom.net

 

دانلود بسته جانبی زبان Microsoft® Office – فارسی