دانلود مایکروسافت ویندوز ۷ نسخه Ultimate

نقد و بررسی اجمالی

۳۲/۶۴ license key تغیرات این سیستم عامل:- تغییرات در نرم افزار های کاربردی همچنین وجود نسخه نهایی اینترنت اکسپلورر ۹ و Windows Media Player 12.0 و DirectX 11.0 و .Net 4.5- نسخه نهایی جدید نرم افزار Paint- سرعت بالاتر ویندوز،منوی استارت و سایر بخش ها- تغییرات اساسی در بخش جستجو و به حد کمال رسیدن Search- سرعت بیشتر نصب آن- زیباتر شدن ظاهری در برخی جهات و تغییر ظاهر کنترل پنل- حذف اتوران برای Drive های غیر نوری همچون Flash Disk ها برای مقابله با نفوذ ویروس و کرم- ویژگی های جدید در بخش شبکه Help- کامل و بی نقص برای آشنایی با ویژگی های جدید و راهنمایی برای تمام بخش ها

ویندوز ۷ Windows 7 Professional / Ultimate / AIO SP1 July 2019 x86/x64 ویندوز ۷ یکی از بهترین نسخه های ویندوز ارائه شده توسط مایکروسافت میباشد. نسخه اصلی و پرطرفدار این ویندوز ۷ نسخه آلتیمیت میباشد که طرفداران زیاری را در سراسر دنیا از جمله در کشورمان دارا میباشد. مطابق معمول نسخه قبلی هر ماه آپدیت جدیدی بر این ویندوز ارائه می شود که شامل برطرف سازی مشکلات قبلی و ارائه ویژگی های جدیدی می شود.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، جدیدترین نسخه از آپدیت رسمی کمپانی مایکروسافت برای ویندوز ۷ را در خدمت شما کاربران و بازدیدکنندگان گرامی قرار می دهیم که در ۱۲ نسخه مختلف برایتان آماده گردیده است و با رایت آسان آن بر روی دیسک DVD یا فلش مموری USB، می توانید از آن استفاده کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه ویندوز ۷ را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

ویژگی های این نسخه ویندوز ۷ :

–  آپدیت شده تا جولای ۲۰۱۹

–  شامل Internet Explorer 11

–  شامل دات نت فریمورک ۴٫۸

–  کاملا فشرده

–  شامل آخرین آپدیت های مهم و امنیتی

–  شامل نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی جدا- و …

 

 

 

پسورد : avarcom.net