06 آگوست

نقد و بررسی اجمالی مایکروسافت ویندوز ۱۰ پرو بهمراه آفیس ۲۰۱۶ پروفشنال پلاس

لایسنس این کالا از نوع والیوم  بوده و به سخت افزار وابسته است و با خرید لایسنس والیوم ویندوز ۱۰ پرو بهمراه افیس ۲۰۱۶ پس از اولین نصب قادر به تغییر سخت افزار (مادر برد و هارد) نخواهد بود.نصب محدد بر روی همان سخت افزارمحدود و مادام العمر است،این محصول مجوز های لازم را از وزارت ارشاد و رسانه های دیجیتال دریافت کرده است و دارای راهنمای نصب انگلیسی و فارسی و لایسنس  اورجینال و هلوگرام میباشد. ۱)لایسنس والیوم تا چند بار قابل نصب است؟

روی همان سیستم سه الی ۵ بار می توان نصب کرد تا زمانی که مادر برد تغییر نکند.

۲)تفاوت لایسنس ریتل و OEM چیست؟

لایسنس او ای ام روی همان سیستم محدود نیست و معمولا تا ۲۰ بار مجاز است،لایسنس های او ای ام غیر قابل اشتراک گذاری هستند و سطح امنیتی بالایی دارند زیرا با اکانت مشتری ست می شوند و برای نصب آینده نیازی به لایسنس نیست و با اکانت فعال می شود در کل برای کاربران ایرانی بهترین گزینه است چون نسخه های ریتل بسیار گران تر است.

ویندوز ۱۰ پرو بهمراه افیس ۲۰۱۶ پرو پلاس :

قابلیت اتصال به شبکه domain شرکت یا مدرسه جهت دسترسی سریع به فایل‌های به اشتراک گذاشته شده، سرورها و پرینترها-قابلیت log in با Remote Desktop- قابلیت ایجاد ماشین‌های مجازی با Hyper-V- شامل بخش Windows Store جدید دارای اپلیکیشن‌های کاربردی، بازی‌های متنوع و جدیدترین سرگرمی‌ها- امنیت پیشرفته با محافظت و کدگذاری فایل‌ها توسط Bit Locker

 

جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

بیشتر

دیدگاه بگذارید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.